Innholdsprodusent/kommunikasjonsrådgiver

Vår Digital Content Manager går ut i permisjon, og vi i SANDS søker nå en dyktig innholdsprodusent/kommunikasjonsrådgiver. Stillingen er et års vikariat, med mulighet for forlengelse. Vi leter etter deg som kan skrive engasjerende tekster, samtidig som du ser potensialet som ligger i sosiale medier. Du bør være i stand til å formidle komplekse problemstillinger på en lettfattelig måte, med en forståelse for forskjellige målgruppers behov, og evnen til å tilpasse budskap og kanaler deretter. Vi søker etter en kandidat som er nøye, strukturert og har en høy arbeidskapasitet.

Et advokatfirma består ikke bare av advokater. For å kunne levere optimale og fremtidsrettede løsninger til våre klienter, er vi avhengige av kompetent og effektiv bistand fra flere fagområder. Vi har spesialisert kompetanse innen HR, teknologi, marked, kommunikasjon, økonomi og forretningsutvikling. Våre assistenter og resepsjonister gir verdifull prosjektstøtte, bistand og service. Sammen skaper vi rammene for leveranse og utvikling av våre produkter og tjenester.
Markedsavdelingen er en viktig forretningsstøtte for våre advokater. Dette krever høy grad av tilgjengelighet, fleksibilitet og vilje til å yte service. Samarbeidsevne er viktig, men hos oss er det også rom for å utfordre, ta egne initiativ og jobbe selvstendig.
Kulturen hos oss er preget av et sosialt og inkluderende miljø, med stor vekt på utvikling og tillit under ansvar. Selv om det er høyt arbeidstempo og det kreves mye av oss, legger vi vekt på at det skal være gøy på jobb. Vi har tro på at medarbeidere som trives, er de som yter mest og best.

Hovedoppgaver 

  • planlegge, produsere og ferdigstille innhold på sosiale medier. Dette innebærer både foto, film og tekst
  • produsere markedsføringsmateriell (annonsemateriell, brosjyrer, invitasjoner etc.) 
  • ansvar for korrektur og bearbeidelse av tekster på norsk og engelsk. Sikre at tekstene er søkemotoroptimalisert
  • bidra til å utvikle «Tone of Voice» i klient- og studentkommunikasjon
  • sikre at vår visuelle profil opprettholdes
  • utvikling og løpende oppdateringer av intranett og hjemmeside
  • ha teknisk ansvar for våre podkaster rettet mot student- og klientmarkedet 
  • bistå i markedsavdelingens øvrige arbeid

Ønskede kvalifikasjoner og erfaring 

  • god penn og sterk kommunikasjonsevne. gjerne journalist/tekstforfatter
  • minimum tre års relevant yrkeserfaring
  • erfaring med innholdsproduksjon til SoMe 
  • kompetanse på foto og video
  • forståelse for å bygge templates, best practices og formater på ulike plattformer
  • god kjennskap til content marketing 
  • god forståelse for SEO
  • bred erfaring med adobe-pakken (Premiere, Photoshop, Lightroom, Illustrator og InDesign)
  • ha en uredd tilnærming til å lære nye programmer

Hva tilbyr vi deg? 

  • en unik mulighet til å være en del av et firma i sterk vekst. Om et år vil du stolt si "we did that!"
  • muligheter for faglig utvikling og vekst
  • være en del av et lidenskapelig team med fantastiske kolleger og en inkluderende kultur
  • sosiale arrangementer, både mindre og store sammenkomster med hele SANDS-familien, der du får treffe kolleger fra alle våre kontorer
  • flotte kontorlokaler, sentralt i Oslo. Noe reisevirksomhet må påregnes. 

Vil du vite mer?

Hvis du, etter å ha lest denne stillingsbeskrivelsen, tenker, "Wow, dette er jo meg!", – da vil vi gjerne høre fra deg. Vi avholder intervjuer fortløpende, så ikke vente for lenge med å sende inn søknaden din!

Har du spørsmål om stillingen, er du velkommen til å kontakte Markeds- og kommunikasjonsdirektør Vibeke Oretorp | vio@sands.no | +47 22 81 46 16

Har du spørsmål om søknadsprosessen, kan du kontakte HR manager Anna Tjomsås | atj@sands.no | +47 22 81 45 78

Søknad og prosess

Søknadsfrist: Søknader vurderes fortløpende.

Er du kvalifisert og interessert i jobben? Søk her.